Regisztrálj a miCoach.com honlapon
« Vissza

FAQ

Miért nem tudom a miCoach készüléket párosítani (összekötni) a szívritmusmérőmmel?

  1. Ellenőrizd, hogy a miCoach (miCoach Pacer vagy a miCoach Zone) készülék teljesen fel van-e töltve. Ellenőrizd, hogy nem merült-e le a  szívritmusmérő eleme. Szükség esetén cseréld ki az elemet.

  2. A szívritmusmérőt megfelelően kell csatlakoztatni az adóvevőt tartalmazó textilpánthoz, amelyet  a mellkasodra kell erősíteni, ha a készülékeket párosítani akarod. Nedvesítsd be a textilpánt érzékelőit.

  3. Ha a szívritmusmérő elhelyezésére szolgáló beépített zsebbel ellátott adidas márkájú öltözéked van, ellenőrizd, hogy jól illeszkedik-e (a testedhez kell simulnia). Az anyagba szőtt érzékelőket kellőképpen be kell nedvesíteni, hogy érzékelni tudják a pulzusod.
     
Regisztrálj a miCoach.com honlapon