Regisztrálj a miCoach.com honlapon
« Vissza

FAQ

A Pacer egyáltalán nem válaszol. A szinkronizálás akkor sem sikerül, ha megpróbálom teljesen feltölteni, és a számítógépem több USB csatlakozóján keresztül szinkronizálni.  Már próbálkoztam a gémkapcsos módszerrel is.

A Pacer készülék gyári beállításainak visszaállítása

Ez az utolsó lehetőség. A Pacerből valamennyi fájl, edzésdefiníció és beállítás kitörlődik, és tiszta lappal kezdheted elölről.

  

A Pacer gyári beállításait csak az alábbi esetekben állítsd vissza:

  1. Mindhárom LED kijelző pirosan világít, és már megpróbáltad feltölteni, az érzékelőkkel párosítani valamint (a készülék hátoldalán található Reset gomb egyszeri megnyomásával) újraindítani a Pacert.

  2. A Pacer egyáltalán nem reagál: Bekapcsoláskor egyik kijelző sem villan fel, a fülhallgatóban semmit sem hallani, a Pacer a számítógéphez való csatlakoztatáskor nem kezd el feltöltődni, és a számítógép nem ismeri fel (a kábel az USB szimbólummal ellátott végével van csatlakoztatva, az iTunes és a Windows Media Player programok ki vannak kapcsolva, a számítógéphez nincs csatlakoztatva semmilyen más USB berendezés).

  3. Úgy tűnik, sérült fájlok vannak a Paceren: Ha a Pacert a számítógéphez csatlakoztatod, és megnézed az ott tárolt fájlokat, az adidas.dat és az adidas.bin fájlok helyett különös szimbólumok jelennek meg.

  4. Nem sikerül a szinkronizálás, holott már meggyőződtél arról, hogy
    1.   a kábel ütközésig a Pacer készülék megfelelő csatlakozójához van csatlakoztatva,
    2.   számítógéped megfelel a rendszerkövetelményeknek,
    3.   a Manager program megfelelő verzióját töltötted le a rendszergazdai jogosultságokkal együtt,
    4.   nem segített sem a Manager program teljes eltávolítása sem pedig újratelepítése,
    5.   a szinkronizálás más USB csatlakozóhoz való csatlakoztatáskor sem működik,
    6.   a szinkronizálás más számítógépen sem sikerül,
    7.   internet kapcsolatod működik, és közvetlen kapcsolatod van.

 

Az alábbiakban olvasd el az útmutatót a Pacer készülék gyári beállításainak visszaállításához:

  1. Csatlakoztasd a fülhallgatót a készülékhez (a fülhallgatóikonnal megjelölt csatlakozóba), és dugd a füledbe a fülhallgatót.

    pacer_001-original  

  2. Kapcsold be a Pacert, ehhez a kapcsolót a szabadonfutó „FREE“ üzemmódba kell állítanod.
    pacer_002-original  

  3. Nyomd meg és tartsd benyomva a készülék közepén levő  „aktuális edzésinformációk“ gombot.
    pacer_003-original  

  4. A gombot tartsd állandóan benyomva, és az újraindításra szolgáló kis nyílásba, amely a készülék hátlapján balra lent található, dugd be a gémkapocs hegyét. Óvatosan csúsztasd be egészen az aljáig, nyomd meg vele egyszer a Reset gombot,  majd rögtön vedd ki a kapcsot.
    pacer_004-original     pacer_005-original  

  5. Ekkor a működésjelzőnek ki és be kellene kapcsolnia, ami az újraindítás folyamatát jelzi. A hang is kikapcsol.

  6. Tartsd még körülbelül 10 másodpercig benyomva az aktuális edzésinformációk gombot.

  7. Körülbelül 10 másodperc után a középső gomb körül található három LED kijelzőnek (működésjelző, lépésszámláló kijelzője és a szívritmusmérő kijelzője) fokozatosan zölden kellene villognia.
    pacer_006-original  

  8. Amikor ezek a kijelzők villogni kezdenek, már elengedheted a középső gombot.

  9. Hamarosan kikapcsol az összes kijelző.
    pacer_007-original  

  10. Ezt követően a lépésszámláló kijelzője (cipő) és a szívritmusmérő kijelzője (szív) pirosan fog villogni. Ez azt jelenti, hogy a firmware alacsonyabb verzióra váltott.
    pacer_008-original  

  11. A kijelzők az alábbiak szerint fognak világítani vagy villogni:

    • A lépésszámláló kijelzője (cipő) folyamatosan pirosan világít.
      pacer_009-original  

    • A szívritmusmérő kijelzője (szív) pirosan villog.
      pacer_010-original  

    • Majd mindkét kijelző (a lépésszámláló kijelzője (cipő) és a szívritmusmérő kijelzője (szív) kialszik.
      pacer_011-original  

    • A működésjelző pirosan villog.
      pacer_012-original  

    • A működésjelző zölden villog, majd pedig folytonosan zölden kezd világítani.
      pacer_013-original  

  12. A Pacer újra bekapcsol és a következő szöveg lesz hallható: „Üdvözlünk a miCoach rendszerben. Szinkronizáld a Pacert a számítógépeddel.“

  13. Töltsd le a Manager program legújabb verzióját (a rendszergazdai jogosultságokkal együtt).

  14. Próbáld újra szinkronizálni a készüléket a legújabb firmware és az edzésbeállításaid letöltéséhez.

Vigyázat:

  • Ezzel az eljárással minden adat kitörlődik a Pacer készülékből.
  • A Pacer beállításai visszaállnak a gyári alapbeállítás szerinti értékekre.   Szinkronizálnod kell majd a legújabb firmware és az edzésbeállításaid letöltéséhez.
Regisztrálj a miCoach.com honlapon