Regisztrálj a miCoach.com honlapon
« Vissza

FAQ

A miCoach Manager program nem ismerte fel a Pacert

Leírás

  • A Pacer az USB csatlakozóhoz van csatlakoztatva, de a miCoach Manager program bekapcsolása után a Pacer nem jelenik meg készülékként.

  • A miCoach Manager programban a név és a jelszó megadása után nem lehet megnyomni a „szinkronizálás“ gombot, és nem lehet elindítani a szinkronizálást. 

  • A Windows vagy a Mac operációs rendszer nem ismerte fel a miCoach Pacer készüléket.

 

Megoldás

  1. Ellenőrizd, hogy a számítógépeden megjelenik-e a miCoach Manager program két ikonja. 

    • Ha igen, helyezd az ikonra az egérkurzort és figyeld, hogy valamelyik eltűnik-e. Ha nem tűnik el egyik sem,  a miCoach Manager program eltávolítása nem sikerült. Távolítsd el a Managert, és töltsd le újra a következő weboldalról: http://forum-micoach.adidas.com/docs/DOC-DOWNLOAD-ENG_151. Végezd el újra a készülék szinkronizálását.

    • Ha már csak a program egyik ikonja jelenik meg, kattints rá az egér jobb gombjával, és válaszd ki a „Befejezés“ funkciót.

  2. Távolítsd el a Pacert a Windows eszközkezelő segítségével. 

    Megjegyzés: Kattints az egér jobb gombjával a készülék meghajtójára, és teljesen távolítsd el a Windows eszközkezelőből. 

  3. Kapcsold le a Pacert a számítógépről.

  4. Csatlakoztasd újra a Pacert a számítógéphez.

  5. Várj, amíg a számítógép „feltelepíti a készülék meghajtóit“ (várj türelmesen) .

  6. A meghajtók helyes feltelepítése esetén (a Windows rendszerben ebben az esetben megjelenik a megfelelő üzenet), kapcsold le a Pacert.

  7. Indítsd el a miCoach Manager programot.

  8. Ismét csatlakoztasd a Pacert. Ezáltal aktiválódik a miCoach Manager program, és felismeri a Pacert.

Regisztrálj a miCoach.com honlapon